Perheneuvonta

Perheneuvonnasta saatte maksutonta tukea parisuhteen ja perheen vaikeuksissa ja eroon liittyvissä kysymyksissä.

Palvelemme Nurmijärven kunnan asukkaita.
Toimipisteemme sijaitsevat:

• Kirkonkylässä (Rajamäentie 9 E, "Toreenintalo", sisäänkäynti talon takaa kellertävää omakotitaloa vastapäätä).
  • Klaukkalassa (Ylitilantie 6, Klaukkalan kirkolla, rautaportista sisäpihalle ja heti oikealle, huom. muista parkkikiekko!)
  • Rajamäellä (Patruunantie 1)

Ilmoittautumiset perheneuvontaan ja tiedustelut puh. 044 422 0549. Voit pyytää yhteydenottoa myös tekstiviestitse tai tällä lomakkeella. Vastaamme yhteydenottoihin yleensä kolmen arkipäivän sisällä ja otamme yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse.

Tapaamiset järjestetään sekä lähi- että etätapaamisina. Lähitapaamisiin on tultava ilman flunssaoireita.

Voit seurata meitä Facebookissa. Siellä on blogeja ja ajankohtaisia ilmoituksia perheneuvonnan aihepiireistä.

Syrjinnästä vapaa alue

Varaa aika diakoniatyöntekijälle

Parhaiten yhteydenotto diakoniatyöntekijään ja ajanvaraus vastaanotolle tai kotikäynnille hoituu puhelimitse. Katso numerot yhteystiedot-sivulta.

Diakonia auttaa ihmisiä arjessa. Järjestämme vertaistukiryhmiä, kuten sururyhmät, mielenterveysryhmä sekä ryhmät vammaisten ja eläkeikäisten parissa. Retkien, leirien, päivätupien ja kohtaamispaikkojen tarkoitus on kutsua ihmisiä toistensa yhteyteen. Voit pyytää työntekijää myös keskustelemaan kotiisi.

Yksilöitä ja perheitä tuemme vastaanotoilla Klaukkalan kirkon (Ylitilantie 6), Nurmijärven kirkonkylän seurakuntakeskuksen (Kirstaantie 5-7) ja Rajamäen diakoniatoimiston (Patruunantie 1) tiloissa.

Voit myös jättää soittopyynnön. Tavoitteemme on palvella kunnan alueella asuvia ihmisiä mahdollisimman hyvin.