Tapahtumat, leirit ja retket

Suurnuortenillat Klaukkalan kirkolla

Perjantaisin klo 18.00-21.45. Lisää infoa Viikkotoiminta-sivulta. Tässä linkki.

Veisumaraton Klaukkalan kirkolla 10.5.

Ilta alkaa klo 18. Laulamme yhdessä koko nuorten veisukirjan 2020 läpi kannesta kanteen. Illan aikana tarjoilua laulamisen lomassa. Ilta päättyy viimeisen laulun jälkeen, noin klo 24.

Rippikoululaiset saavat merkinnän 1,5h osallistumisesta.

Nuorten taidepäiväkirjaryhmä

Klaukkalan kirkon nuorisotilassa 20.4. ja 11.5.2024 klo 13-17

Taidepäiväkirjaryhmä on tarkoitettu luovasta ilmaisusta kiinnostuneille nuorille. Ryhmässä tehdään taidetta vanhaan kirjaan erilaisia materiaaleja käyttäen. Ryhmä sopii erityisen hyvin sinulle, joka haluat tustustua omiin tunteisiin kuvallisin keinoin. Ryhmään osallistuminen ei vaadi erityisosaamista, vaan keskitymme rentoon tekemiseen. Seurakunta tarjoaa välipalan sekä kirjat ja muut taiteiluvälineet. Halutessasi voit ottaa myös omia tarvikkeita mukaan. Ryhmän maksimiosallistujamäärä on 10. Ryhmä toteutuu, mikäli ilmoittautuneita tulee vähintään 4.

Voit ilmoittautua mukaan tämän linkin kautta. Ilmoittautumislinkki

Nuorten vaellus 1.-6.8.2024 Hossan kansallispuistoon

Lähde mukaan nuorten vaellukselle Hossan kansallispuistoon elokuun alussa. Vaellus on suunnattu 14 -vuotiaasta ylöspäin.

Lähdemme 1.8. aikaisin aamulla Klaukkalan kirkolta yhteisellä bussikuljetuksella. Aloitamme vaelluksen jo ensimmäisenä matkapäivänä. Yövymme neljä yötä maastossa, jonka jälkeen yövymme yhden yön majoituksessa. Vaellusmatkat ovat noin 10km/päivä.

Ennen vaellusta tapaamme kerran Teamsissa ja kerran livenä. Käymme vaellukseen, varustukseen ja ruokahuoltoon liittyviä asioita läpi.

Yhteiset tapaamiset:
30.5. Teams-tapaaminen klo 17-19.
29.7. klo 17-20, Klaukkalan kirkon nuorisotila (Ylitilantie 6)

Vaelluksen hinta on 150€ Nurmijärven seurakuntalaisilta ja 210€ muilta.

Kirjaathan myös selkeästi ilmoittautumisen yhteydessä olevaan kenttään, että mitä varusteita sinulta puuttuu. Seurakunnalta löytyy rajallinen määrä lainavarusteita, joten emme voi taata kaikille sopivien varusteiden löytymistä.

Ilmoittauduthan viimeistään 20.5. tämän linkin kautta.

Vaelluksella mukana nuorisotyönohjaajat Tiina ja Auris! :)

Lisätietoja Tiinalta:
040 194 7676, tiina.o.ahonen@evl.fi