Pyhäkoulut

Pyhäkoulu on kiireetön hetki, jossa lapsi voi yhdessä aikuisen kanssa hiljentyä arkisen melskeen keskellä.

Pyhäkoulu kutsuu kaikenikäisiä lapsia

Pyhäkoulu on lasten kirkko, lasten oma jumalanpalvelus. Lapset saavat kerran kuukaudessa Lasten pyhäkoululehden ja osallistumistauluun kerätään tarrakuvia. Lisäksi pyhäkoulussa leikitään, lauletaan ja askarrellaan.
Pyhäkouluja pitävät vapaaehtoiset pyhäkoulunohjaajat. Pyhäkoulu on maksuton, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Siellä voi käydä säännöllisesti tai satunnaisesti silloin kun itselle parhaiten sopii.

Kirjepyhäkoulu

Nurmijärven seurakunta kutsuu sinut ja perheesi mukaan kirjepyhäkouluun. Kirjepyhäkoulu on maksuton ja se on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille perheineen. Kirjepyhäkoulussa lapset ja vanhemmat pohtivat yhdessä kirjeen mukana saamiaan aiheita ja tehtäviä. Jokaisessa kirjeessä seikkailee myös Nalle-Kalle.

Kirjepyhäkoulu tukee kodin kristillistä kasvatusta sekä tuo pyhäkouluhetken kotiin. Kirje tulee postitse kotiin 6-8 kertaa vuodessa.

Kirjepyhäkouluun ilmoittaudutaan sähköpostilla anne-maria.ahlstedt@evl.fi

Kerrothan ilmoittautumisessa lapsen nimen, syntymävuoden ja osoitteen sekä huoltajan nimen ja osoitteen.

Lisätietoja pyhäkouluista ja niiden kokoontumisajoista:
Anne-Maria Ahlstedt p. 050 467 2488 tai anne-maria.ahlstedt@evl.fi

Nalle kirkossa.
Lapsi rukoilee pyhäkoulussa.

Pyhäkoulunohjaajaksi?

Pyhäkoulunohjaajat ovat vapaaehtoisia seurakuntalaisia. Pyhäkoulunohjaajaksi sopii aikuinen seurakunnan jäsen, joka pitää lapsista ja haluaa ohjata heitä luottamaan Taivaalliseen Isään.

Pyhäkoulunohjaajille maksetaan pieni palkkio. Jos olet kiinnostunut pyhäkoulunohjaajan tehtävästä, ota yhteyttä Anne-Maria Ahlstedt p. 050 467 2488.