Kirkkoneuvoston päätöksiä 25.4.

Kirkkoneuvosto kokoontui vuoden kolmanteen kokoukseensa 25.4. Asialistalla oli mm. Klaukkalan kirkkopiirin nuorisotyönohjaajan viran täyttäminen sekä Nurmijärvi-Seuran aloite Vanhan seurakuntatalon palauttamisesta käyttökuntoiseksi.

Klaukkalan kirkkopiirin nuorisotyönohjaajan virkaan valittiin sosionomi AMK Tiina Ahonen Järvenpäästä. Hän aloittaa uudessa työssään kesän aikana. Tiina on aiemmin työskennellyt mm. Tuusulan seurakunnan nuorisotyössä.

Nurmijärvi-Seuran kirkkoneuvostolle tekemä aloite Vanhan seurakuntatalon kunnostamisesta ja palauttamisesta seurakunnan yhdeksi toimitilaksi siirrettiin kiinteisöpalvelujen johtokunnan käsittelyyn.

Lisäksi kirkkoneuvosto päätti lähettää kirkkovaltuustolle lisämäärärahapyynnön koskien hautapaikkakartan digitalisointia. Investointiohjelmassa oleva kirkonkylän seurakuntakeskuksen parkkipaikkaremontti päätettiin edelleen totetuttaa, tosin siten riisutummalla mallilla, että investointiohjelman mukainen kustannusarvio pitää.

Lisätiedot: hallintopäällikkö Pekka Tukeva, 040  547 1850.

2017-04-26 10:29:00.0