Klaukkalan Vappu

Klaukkalan Vappu 2024

Klaukkalan kirkko

Vapputapahtuma kaikille!

Tervetuloa viettämään vappua yhdessä muiden kanssa! Ohjelmassa mm. lasten lauluhetki klo 12.30, kirkkosuunnistusta, kasvomaalausta, kirpputori, Ali-Ollin tilan alpakat ja poniratsastusta (maksullinen). Myynnissä hattaroita, makkaroita, munkkeja, simaa ja kahvia. Kaikki ohjelma tapahtuu Klaukkalan kirkossa ja sen ympäristössä. Tuotto Yhteisvastuukeräykselle. Maksutapoina käteinen, kortti ja mobilepay.

Yhteistyössä Ali-Ollin Alpakkatila, Luhtajoen ratsutila ja Klaukkalan Citymarket.

Vapputapahtuman kirpputorille voi varata pöytiä Sofia Honkaselta (etunimi.sukunimi@evl.fi). Hinta 10€/pöytä. Kirpputorilla voi toki myydä uusiakin tuotteita kuten käsitöitä tms.

Suosittelemme tulemaan paikan päälle kävellen, sillä parkkipaikkoja on rajallisesti!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä