Tule töihin Nurmijärven seurakuntaan

Nurmijärven seurakunnan avoimet työpaikat Kirkkorekry-palvelussa

Kulkue saapuu messun alussa kirkkoon.

Nurmijärven seurakunnan IV seurakuntapastori

Nurmijärven seurakunnassa vapautuu IV seurakuntapastorin virka.

Viranhoitomääräyksen virkaan antaa Espoon hiippakunnan tuomiokapituliLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Viranhoitomääräys on toistaiseksi voimassa oleva. Virkaa täyttäessämme huomioidaan pappisvihkimyksen saaneet henkilöt.

Onko viestintä vahvuutesi? Onko sinulla kokemusta tapahtumatuotannosta? Nurmijärven seurakunta etsii pappia, jolla on palo työskennellä yli työalarajojen. Odotamme sinun tuovan osaamistasi koko seurakunnan käyttöön ja tuovan nurmijärveläisten tavoittamiseen uusia näkökulmia ja rohkeita avauksia. Ymmärrys eri sosiaalisen median alustojen mahdollisuuksista ja läsnäolo niissä ovat olennaista viranhoidon kannalta.

Etsimämme henkilö on yhteistyökykyinen, halukas kehittämään ammattitaitoaan ja itsenäiseen työhön kykenevä. Viran tehtäviin kuuluvat papin perustyöt, kuten messut, kirkolliset toimitukset ja rippikoulut.

Virkaan ilmoittautuvan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen erinomainen suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä ymmärtämisen taito.

Viran vaativuusryhmäsijoitus on 601 (3340,32 € / kk). Lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää.

Tarjoamme mielenkiintoisen työnkuvan ja mahdollisuuden käyttää laajasti omia vahvuuksiasi. Nurmijärven seurakunnassa kannustetaan kouluttautumaan ja kehittämään osaamista. Saat mukavan ja innostavan työyhteisön sekä tukea työtehtäviin.

Ilmoittautumisaika virkaan päättyy 17.3.2024 klo 15:00. Tehtävään ilmoittaudutaan sähköisellä lomakkeella KirkkoRekry-järjestelmäLinkki avautuu uudessa välilehdessän kautta. Ilmoittautumiseen liitetään nimikirjaote seurakuntapastorin virkaa varten tai ansioluettelo, mikäli nimikirjaotetta ei ole saatavilla.

Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus. Virkasuhteeseen otettaessa voidaan määrätä evankelis-luterilaisen kirkon viranhaltijasta annetun lain 2:14 §:n mukainen kuuden kuukauden koeaika.

Haastattelut toteutetaan 20.–21.3.2024.