Pyhän tanssi iltapäivä

su 23.9. klo 14.00

Klaukkalan kirkko

Kevyt sukellus meditatiivisen tanssin maailmaan. Ohjaajana Tiina Sara-aho.

PYHÄN TANSSIN kurssi sunnuntaina 23.9. klo 14-17. Ilmoittaudu nyt!

Tule tutustumaan tähän upeaan rukouksen muotoon Klaukkalan kirkolle. Meditatiivinen pyhä tanssi on mietiskelevää kehorukousta, jossa liikutaan piirimuodossa kirkollisen ja klassisen musiikin säestyksellä. Ohjaaja näyttää valmiit askeleet. Sopii kaikenikäisille, nuorista ikääntyneisiin ja vauvoille vanhemman mukana kantoliinassa. Aiempaa tanssikokemusta ei vaadita. Päälle rennot ja mukavat vaatteet.

Ohjaajana balettipedagogi, erityisopettaja TM Tiina Sara-aho.

Halutessaan kurssilaiset pääsevät tanssimaan myös saman illan iltamessuun, joka alkaa klo 18. Kurssin ja iltamessun välissä tarjoillaan välipala.

Kurssimaksu 5e (käteinen!) maksetaan paikan päällä, kattaa myös välipalan. Ilmoittautumiset: ida.vartiala(at)evl.fi, tai tekstiviestillä Idalle 0444220518.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä