"Iltarukous" - kuorokonsertti

la 9.11. klo 19.00

Tunnelmallista, hengellistä kuoromusiikkia!

Lapsi- ja nuorisokuoro Lapsen ääni perustettiin syksyllä 2016. Kuorossa laulaa n. 60 lasta ja nuorta Jyväskylän, Muuramen ja Korpilahden alueelta. Kuoro on jaettu kahteen ryhmään, joista tänään esiintyy vanhempien laulajien A cappella -ryhmä. Kuoro tekee yhteistyötä Muuramen seurakunnan kanssa, jonka tiloissa se harjoittelee. Lyhyessä ajassa kuoro on jo vakiinnuttanut paikkansa Keski-Suomen musiikkielämässä, ja kuulijat ovat löytäneet runsaslukuisina tiensä konsertteihin. Lapsen ääni laulaa klassista musiikkia kaikilta aikakausilta. Musiikillisesti kantavana ajatuksena on pyrkimys luonnolliseen, tasapainoiseen ja ilmaisuvoimaiseen äänenkäyttöön - lapsen äänen löytämiseen. Kuoro tekee yhteistyötä Ihmisen ääni -kuoron kanssa, ja myös pianisti Hannu Alasaarela on kuoron vakituinen yhteistyökumppani. Kuoroa johtaa Matias Lahti.

Nuorisokuoro Vaulaa johtaa Linda Isokangas.

Vapaa pääsy

Ohjelma 10€