Elvistä ja rukousta

Elvistä ja rukousta Seppo Juntusen & co.

Elvistä ja rukousta, maan kuulu esirukoilija jälleen Klaukkalan kirkossa.

Illassa mukana pastori Johannes Haapalainen ja illan päätteeksi iltatee.

Elvistä ja Rukousta

Elvis ei unohdu vaikka hänen kuolemastaan on kulunut 40 vuotta. Hän lienee kaikkien aikojen tunnetuin henkilö ja musiikkibisneksen merkittävin brändi. Elvis tunnettiin rockin kuninkaana, mutta hänen musiikkinsa juuret ovat gospelissa, jota hän piti lempimusiikkinaan loppun asti. Ennen kuolemaansa Elvis olisi halunnut toteuttaa gospel-kiertueen. Ainoat Grammy-palkinnot hän sai hengellisistä levyistään How great Thou art ja He touched me. Nyt kirkoissa on mahdollista kuulla 60-luvun herkkää Elvistä viisiäänisesti laulettuna pianon ja kitaroiden säestyksellä. Elvis is back-yhtyeessä ovat mukana Seppo Juntunen sekä musiikin ammattilaiset Johannes Österlund, Taru Hallama, Juha Kuivanen, Joska Josafat sekä Kim Ekblom. Elvistä laulava pastori Seppo Juntunen on rukoillut sairaiden puolesta vuodesta 1984. Konsertin jälkeen on mahdollisuus rukoukseen. Tilaisuus tarjoaa siis Elvistä ja rukousta.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä