Tenorissimon konsertin tuotolla ruoka-apua parillesadalle vähävaraiselle vanhukselle

Nurmijärven seurakunnan vapaaehtoistyö järjesti sunnuntaina 19.11. Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Tenorissimo-yhtyeen konsertin, jonka teemana oli rakastettu laulaja Mauno Kuusisto ja hänen tunnetuksi tekemänsä musiikki. Mauno Kuusisto oli itsenäisen Suomen ikätoveri eli tänä vuonna hänen syntymästään on kulunut 100 vuotta. Tenorissimo-yhtye (tenorit Lasse Riutamaa ja Reijo Ikonen, sellisti Mika Seppänen sekä harpisti-kanteleensoittaja Ulla-Stina Ikonen) on kiertänyt tänä vuonna Suomea juhlakonserttikiertueella, johon on kuulunut kolmisenkymmentä konserttia.

Lasse Riutamaa ja Reijo Ikonen laulavat Nurmijärven kirkossa

Nurmijärven konsertti kokosi Nurmijärven kirkkoon reilut 300 kuuntelijaa. Konsertin tuotto suunnattiin vapaaehtoistyön kautta vähävaraisille vanhuksille.

Konsertin tuotolla saadaankin hankittua parisataa jouluista ruokapakettia vähävaraisille vanhuksille Nurmijärven alueella, iloitsee Nurmijärven kunnan ja seurakunnan yhteinen vapaaehtoistyön koordinaattori Anneli Järvinen. Paketit toimitetaan saajilleen joulun alla pääasiassa Nurmijärven kotihoidon työntekijöiden voimin.

Lisätiedot: vapaaehtoistyön koordinaattori Anneli Järvinen, p. 050 464 6564

(kuva: Markku Jalava)