Eroryhmä alkaa syyskuussa 2024

Eroryhmä auttaa erosta toipumisessa ja antaa mahdollisuuden ymmärtää eroa ja itseään paremmin.  Ryhmä tukee uuden elämän rakentamisessa ja lasten hyvinvoinnin huomioimisessa eron jälkeen. Vertaistuen avulla saa uusia näkökulmia omaan tilanteeseen.

Ryhmä on tarkoitettu eropäätöksen jo tehneille tai jo eronneille aikuisille, jotka haluavat käsitellä eroon liittyviä kokemuksia, tunteita ja ajatuksia vertaisryhmässä.

Ryhmän osallistujat haastatellaan ennen ryhmän alkua.

Kokoontumiset ovat tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 17.00-18.30 yhteensä 10 kertaa alkaen syyskuussa 2024 tai kun ryhmä saadaan kokoon.

Järjestäjä ja paikka: Nurmijärven seurakunnan perheasiain neuvottelukeskus, Klaukkalan kirkko tai Kirkonkylän toimipiste

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Johtava perheneuvoja Lauri Anttila puh. 044 422 0542 tai lauri.e.anttila@evl.fi