Messu Nurmijärven kirkossa

su 14.10. klo 10.00

Messu on kristittyjen ja Jumalan kohtaamispaikka, josta itse kukin voi suunnata uuteen viikkoon Hänen rakkautensa ravitsemana. Tänä sunnuntaina pohditaan sitä, että jokainen kristitty on omalla paikallaan Jumalan lähettiläs.

Jumalan lähettiläänä oleminen ei ole vain enkelien tehtävä. Eikä se ole vain pappien tai lähetystyöntekijöiden tai seurakunnan työntekijöiden tehtävä. Jokainen Kristukseen kastettu on Hänen lähetystehtävänsä. Messu on saanut nimensä sanoista, jotka lähettävät kristityt arkeen palvelemaan Jumalaa ja jakamaan Hänen rakkauttaan. Pyhä Fransiskus Assisilaisen väitetään sanoneen: "Meidän tulee saarnata evankeliumia kaikkina aikoina. Jos tarpeen, täytyy käyttää sanoja."

Liturgia ja saarna Markus Asunta. Avustavana pappina toimii Jouni Vasikainen ja kanttorina Jonna Vartiainen.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä