Haluatko tehdä hyvää? Lahjoita jouluiloa diakoniatyön kautta

Joulu lähestyy ja jouluvalmistelut ovat jo monessa kodissa hyvässä vauhdissa. Moni meistä haluaa joulun yhteydessä muistaa myös niitä, joille joulun ilo ei ole itsestään selvää oman elämäntilanteen takia.

vihreä joulupallo, jonka sisällä jouluseimi piirrettynä

Nurmijärven seurakunnan diakoniatyö tekee työtä kaikkein vähävaraisimpien ihmisten ja perheiden parissa. Joka vuosi olemme saaneet mahdollisuuden saamiemme lahjoitusten myötä tuottaa jouluiloa pienten lahjojen muodossa etenkin niille, joille joululahjat ja vaikkapa jouluherkut ovat mahdottomia hankkia oman taloudellisen tilanteen vuoksi.

Jos sinä haluat olla mukana tuomassa joulun iloa vähävaraisille lähimmäisillesi, diakoniatyöntekijät vievät mielellään tänäkin jouluna lahjoituksesi perille.

Lahjoitustilinumero on FI89 5300 0320 0236 88, saajana Nurmijärven seurakunnan diakoniatyö. Lahjoitukset käytetään täysimääräisinä diakoniatyön avustustoimintaan.

Taivaan Isän siunaamaa joulunaikaa!

2020-12-01 10:34:24.0