Kastepuun lehden haettavina Nurmijärven kirkolta

Kastettiinko lapsesi joulukuun alun ja maaliskuun lopun välisenä aikana? Silloin hän on saanut oman lehtensä Nurmijärven kirkon kastepuuhun ja ne ovat nyt haettavissa koteihin muistoksi!

Yksityiskohta mustasta raudasta taotusta kastepuun lehdestä

Kastepuu riisutaan vuosittain kiirastorstain messun lopulla ja se alkaa uudelleen saada lehtiä pääsiäisestä lukien. Viime vuosi oli poikkeus, kun puu otettiin käyttöön vasta ensimmäisenä adventtina.

Adventin ja palmusunnuntain välissä kastetuille lapsille on jokaiselle tehty oma kastepuun lehti, jossa on lapsen etunimet sekä kastepäivä. Lehti on mahdollista hakea kotiin kasteen muistoksi.

Nurmijärven kirkko on auki sunnuntaisin messun päätyttyä, n. klo 11-12. Mikäli haluaisit hakea lehden muuna ajankohtana, ota yhteyttä kirkon suntioon p. 050 594 2615 ja sovi hänen kanssaan lehden hausta. Lehti tulee noutaa toukokuun loppuun mennessä. Sen jälkeen noutamattomat lehdet kierrätetään uusiokäyttöön.

2021-05-10 09:55:00.0