Erityisrippikoululeiri kehitysvammaisille nuorille

Kehitysvammaisille nuorille suunnattu erityisrippikoulu järjestetään yhdessä Nurmijärven, Mäntsälän ja Hyvinkään seurakuntien kanssa. Rippikoulu koostuu seuraavista jaksoista:

• Tutustumisviikonloppu la-su 27.-28.4. Hyvinkään seurakunnan Sääksin leirikeskuksessa
  • Leirijakso pe-ti 2.-6.8. Hyvinkään seurakunnan Sääksin leirikeskuksessa
  • Konfirmaatio Hyvinkään kirkossa sunnuntaina 11.8.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: kehitysvammaistyön pastori Sanna Ylä-Jussila, sanna.yla-jussila@evl.fi, p. 040 835 2088.

Pienryhmärippikoulu

Pienryhmärippikoulu on suunnattu sellaisille nuorille, joille työskentely isossa ryhmässä on syystä tai toisesta haastavaa. Ryhmä ja sen toiminta muovataan ryhmään ilmoittautuneiden mukaan. Pienryhmärippikoulu  kokoontuu Nurmijärven kirkonkylällä maalis-toukokuussa yhdessä sovitun aikataulun mukaan. Konfirmaatio helatorstaina 9.5.2022 Nurmijärven kirkossa klo 10.00. Mikäli haluat ilmoittautua pienryhmärippikouluun, muista merkata ilmoittautumislomakkeelle ruksi kohtaan "Ilmoittaudun vain päiväriparille tai pienryhmärippikouluun'."