Kastepuu riisutaan kiirastorstaina

Pääsiäisestä helluntaihin oman lapsen nimikkolehden voi käydä hakemassa kastepuusta kotiin muistoksi.

Kastepuun vihreitä lehtiä, joihin jokaiseen on kirjoitettu lapsen etunimet sekä kasteen päivämäärä.

Nurmijärven kirkon kastepuussa on nyt täydessä lehdessä. Seurakunnassa on vuoden aikana toimitettu noin 250 kastetta. Jokaiselle kastetulle lapselle on tehty oma kastepuun lehti, jossa on lapsen etunimet sekä kastepäivä.

Kastepuu tyhjennetään lehdistä kiirastorstain messun jälkeen. Puu alkaa saada uusia lehtiä pääsiäisestä lukien. Perheet voivat hakea huhtikuun 2021 ja tämän vuoden huhtikuun alun välisenä aikana kastetun lapsen oman lehden kotiin kasteen muistoksi.

Kastepuun lehdet ovat noudettavissa Nurmijärven kirkosta sunnuntaisin messun päätyttyä, noin kello 11–12. Voit myös ottaa yhteyttä kirkon suntioon, puh. 050 594 2615, ja sopia hänen kanssaan lehden hakemisesta. Lehtiä voi hakea helluntaihin 5. kesäkuuta asti. Sen jälkeen noutamattomat lehdet kierrätetään uusiokäyttöön.

Katso video kastepuusta:

YouTube-video