Sururyhmä

Sururyhmä on vertaisryhmä niille, joilta on kuollut läheinen. Ryhmässä saa tilaisuuden jakaa kuolemaan ja suruun liittyviä tunteita ja ajatuksia ja auttaa näin toinen toistaan katsomaan tulevaisuuteen. Menetyksestä olisi hyvä olla kulunut ainakin n. 3kk.

Ryhmä alkaa keväisin ja syksyisin, se kokoontuu noin 8 kertaa viikon/kahden viikon välein. Ryhmään on hyvä kuulua koko sen keston ajan, jotta ryhmä tukisi sinua parhaiten.

Kevään 2024 suruyhmä on alkanut tammikuussa. Seuraava ryhmä alkaa syksyllä 2024. Ryhmän alkamisesta ilmoitetaan kirkollisissa ilmoituksissa Nurmijärven Uutisissa.

Voit ottaa rohkeasti yhteyttä seurakuntamme pappeihin tai diakoniatyöntekijöihin, jos haluat keskustella menetyksestäsi ja sen tuomista tunteista.

Sururyhmiä koordinoi diakoni Tuula Moström p. 050 307 2982, tuula.mostrom@evl.fi

Lapsensa menettäneiden vanhempien vertaistukiryhmä

Lähin Käpy ry:n vertaistukiryhmä lapsensa menettäneille kokoontuu Hyvinkäällä kerran kuukaudessa. Alla olevasta linkistä pääset Käpy ry:n sivuille, sieltä saat lisätietoa asiasta ja tietoa ryhmien kokoontumisista.

Siirry Käpy ry:n sivuille.