Ystävyyden Kammari, Kohtaamispaikka, Olotupa

Kohtaamispaikat kaikenikäisille.

Kohtaamispaikoissa on vapaata keskustelua ja päivän lehtiä luettavana. Toisinaan myös ennalta sovittua tai osallistujien omaa ohjelmaa. Kahvi ja kahvileipä 1 €.

Kaikki uudet ja vanhat ystävät tervetuloa!

Paikalla vapaaehtoiset emännät/isännät. Ohjelmatietoja myös Seurakuntaviestissä ja paikallislehdessä.

Ystävyyden Kammari

Keskustie 2, Nurmijärvi.
Tiistaisin klo 10-12. Paikalla diakoniatyöntekijä ja vapaaehtoisia. Ohjelmaa, kahvittelua ja seurustelua. Kahvimaksu 1€. Ohjelmahetki klo 10.30.

Lisätiedot: diakoni Hanna Alava p. 040 760 2607

Kohtaamispaikka

Artturisalissa, Patruunantie 1, Rajamäki.

Vapaata yhdessäoloa ja seurustelua kahvikupin äärellä, kahvimaksu 1€. Ohjelmallinen tuokio n. klo 11.15. Ohjelmassa mm. yhteislaulua ja tietovisailua.

Voit tulla piipahtamaan tai viipyä koko aukioloajan.

Lisätiedot: diakoni Johanna Tontti p. 050 5609847

Olotupa

Klaukkalan kirkon takkahuoneessa, Ylitilantie 6.
Maanantaisin klo 12–14.00.

Terveuloa viettämään aikaa toisten seurassa, tekemään omia käsitöitä ja jutustelemaan. Hartaus/ohjelmatuokio klo 13. Kahvi ja kahvileipä 1€. Vierailijoita.

Lisätiedot: joht.diakoniatyöntekijä Sofia Honkanen p. 040 671 9923