Talousarviorahoista myönnettävien avustusten hakuaikaa on jatkettu

Talousarviomäärärahoista myönnettävät vuoden 2022 kirkolliset avustukset on haettavissa. Seurakunnan toimintaan osallistuvia järjestöjä ja sidosryhmiä pyydetään toimittamaan hakemuksensa perjantaihin 29.4.2022 mennessä osoitteella Nurmijärven seurakunta, Maria Sairanen, Kirstaantie 5–7, 01900 Nurmijärvi tai sähköpostilla maria.sairanen@evl.fi.

Hakemuslomakkeen voi tulostaa seurakunnan kotisivuilta www.nurmijarvenseurakunta.fi tai noutaa kirkkoherranvirastosta. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei käsitellä.

Lomakkeelta ilmenevät hakemuksessa tarvittavat tiedot ja liitteet. Seurakunnan taloussäännön mukaan "Yhteisöjen toiminta-avustuksissa on syytä aina pyytää selvitys avustuksen käyttämisestä".

Lisätietoja: talousjohtaja Maria Sairanen, maria.sairanen@evl.fi tai puh. 050 3101 049.

Lataa tästä:

Wed Apr 20 15:32:18 EEST 2022