Kirjastoauto pysähtyi kirkonmäellä

Nurmijärven kirjastoauto Oiva vieraili heinäkuussa kolmessa paikassa, jotka eivät kuulu sen normaaliin kierrokseen. Yksi tällainen pop up -pysäkki oli tiistaina 26.7. Kirkonkylässä kirkonmäellä museokahvilan luona.
Kirjastoauto, Mika ja Kaisla_M.jpg

Pysähdyspaikasta oli etukäteen julkaistu vain vihjeitä Nurmijärven Uutisissa, joka oli yhdessä kirjaston kanssa tapahtuman ideoinut.

Ensimmäinen kävijä ja oikean salasanan lausunut asiakas oli Kaisla Partiainen, 12v. Kaisla kertoi tulleensa varta vasten kirjastoautoa varten paikalle joskin pelasi samalla Pokemon Go –peliä. Kirkonmäki onkin ollut viime aikoina suosittu Pokemon-paikka.

Kaisla on innokas lukija ja ahkera kirjaston käyttäjä. ”Luen varsinkin kokonaisia sarjoja. Nyt on menossa Lasse-Maijan etsivätoimisto (kirj. Martin Widmark).

Kirjastoautossa palveli asiakkaita Mika Pollari.

Museokahvila palvelee vielä 7. elokuuta asti kirkonmäellä päivittäin kello 11 – 18.

2016-07-28 18:01:00.0