Nurmijärvellä on kolme Tiekirkkoa

Kaikki kolme seurakuntamme kirkkoa ovat kesällä 2022 mukana Tiekirkko-verkostossa, johon kuuluu yli 250 kirkkoa ympäri Suomen.

Tiekirkot-logo, jossa kirkon siluetti ja teksti

Tiekirkko tarjoaa erilaisen taukopaikan jokaiselle, joka haluaa tutustua arkkitehtuuriin ja paikalliseen historiaan tai pistäytyä hetkeksi hiljentymään.

Nurmijärven kirkko (Aleksis Kiven tie 5) palvelee tiekirkkona ajalla 5.6.–7.8. klo 10–16 sekä elokuun viikonloppuina klo 10–16. Kirkossa on opas paikalla. Samoina aikoina kirkonmäellä vanhassa viljamakasiinissa toimii Museokahvila. Kahvilan tuotto ohjataan lähetystyölle.
WC ja parkkipaikka sijaitsevat osoitteessa Kirstaantie 5–7.

Klaukkalan kirkko (Ylitilantie 6) on avoinna 13.6.–7.8. ma–pe klo 10–15, ja paikalla on opas. Kesäkahvila palvelee asiakkaita kirkon aulassa samana ajankohtana ti–to klo 11–14. Sunnuntaisin kirkko on avoinna klo 11–15, ei opasta. Lauantaisin ja juhannusviikonloppuna Klaukkalan kirkko on suljettu.
Kirkkoon on esteetön pääsy ja siellä on inva-WC.

Rajamäen kirkko (Patruunantie 7) on avoinna 1.–31.7. joka päivä klo 12–18. Näinä aikoina kirkossa on paikalla opas.
Rajamäen kirkkoon on esteetön pääsy.

Tiekirkkoihin ei ole pääsymaksua.

Lisää Tiekirkkoja osoitteessa www.tiekirkot.fi

2022-06-06 15:39:00.0