Sinustako vapaaehtoinen? Uusi koulutus alkaa

Nurmijärven seurakunta, kunta ja eri järjestöt yhteistyössä järjestävät vapaaehtoistoiminnan peruskoulutuksen 7.2.–21.3. Nurmijärven seurakuntakeskuksessa.

Vapaaehtoistoiminnan mainos 576x288px Klaukkalan led-näyttö iso.jpg

Koulutuksessa saadaan tietoa vapaaehtoistoiminnan tarjoamista tehtävistä Nurmijärvellä, kuullaan vapaaehtoisten omia kokemuksia, tutustutaan vapaaehtoistoiminnan perusteisiin sekä opitaan lisää sosiaalisesta vuorovaikutuksesta ja motivaatiosta.

Koulutus koostuu neljästä yhteisestä koulutusillasta ja vapaavalintaisista osioista, joista voi valita oman mielenkiinnon mukaan. Koulutukseen sisältyy myös tutustumiskäynti yhdessä vapaaehtoistyön kohteessa.

Vapaaehtoistoiminnan koulutus (2 op) 7.2.–21.3.2023

Kokoontumiset tiistaisin ja torstaisin klo 17.30-20.30 Nurmijärven seurakuntakeskuksessa, osoite Kirstaantie 5–7. Koulutus on ilmainen.

Infotilaisuus ti 24.1. klo 18–19 pääkirjastolla

Nurmijärven pääkirjastolla, osoite Punamullantie 1, pidettään 24.1. infotilaisuus, jossa on mahdollisuus ottaa tarkemmin selvää millaisesta koulutuksesta on kyse. Infotilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua.

Vapaaehtoistoiminnan koulutus toteutetaan Nurmijärven seurakunnan, kunnan, Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston, Keski-Uudenmaan sote- kuntayhtymän, Nurmijärven Opiston ja useiden eri järjestöjen yhteistyönä.

Ilmoittaudu koulutukseen Nurmijärven opiston verkkosivuilla.

Lisätietoa infotilaisuudesta ja koulutuksesta: vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Mari Hämäläinen puh. 044 422 0524.

Wed Jan 04 18:23:00 EET 2023