Elämä solmussa? Palveleva chat auttaa arkisin kello 16–20

Kirkon keskusteluavun Palveleva chat on avoinna ma–pe klo 16–20. Palveleva puhelin päivystää entiseen tapaan joka ilta, ja nettikirjeitä voi kirjoittaa milloin vain.

Naru mutkikkaalla solmulla ja teksti Puhu, se auttaa. Kirkon keskusteluapu.

Kirkon keskusteluavun päivystäjille voi purkaa huolia ja ahdistusta. Palvelevan chatin aukioloajat ovat muuttuneet vuodenvaihteessa. Chat on avoinna ma-pe klo 16–20. Chat-keskustelun voi aloittaa osoitteessa evl.fi/kirkonkeskusteluapu/chatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Palveleva puhelin on avoinna joka ilta, myös viikonloppuisin. Palvelevan puhelimen numeroon 0400 221 180 (pvm/mpm) voi soittaa kello 18–24 välisenä aikana.

Kirkon keskusteluavun nettikirje tarjoaa mahdollisuuden kirjoittaa nimetön viesti ympäri vuorokauden. Päivystäjät vastaavat viesteihin muutaman päivän kuluessa. Keskusteluapuun saa yhteyden myös perinteisellä kirjeellä.

Löydät eri palvelujen yhteystiedot Kirkon keskusteluavun kotisivulta evl.fi/kirkonkeskusteluapuLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2023-01-09 15:23:00.0