Viron evankelisluterilaiselta kirkolta huomionosoitus Nurmijärven seurakunnalle

Viron evankelisluterilainen kirkko on antanut Nurmijärven seurakunnalle huomionosoituksen erityisesti ystävyysseurakuntatoiminnasta.

Hopeinen mitali, jossa on kuvattuna Luther-sinetti: risti keskellä sydäntä ja sen ympärillä ruusu. Vieressä...

Viron evankelisluterilainen kirkko luovutti huomionosoituksena "koostöömedalit" eli yhteistyömitalit kirkkoherra Ari Tuhkaselle ja pastori Johannes Haapalaiselle. Mitalit luovuttivat Nurmijärven seurakunnan ystävyysseurakunnan Mõisakülan edustajat kirkkoherra Arvo Lastingin johdolla vieraillessaan Nurmijärvellä toukokuun lopulla. Nurmijärven ja Mõisakülan seurakuntien yhteydenpito on vireää, ja ilo oli molemminpuolinen, kun koronatauon jälkeen oli mahdollista jälleen nähdä myös kasvokkain.

Ari Tuhkanen
Ari Tuhkanen