Rajamäen kirkko suljettu remontin vuoksi

Rajamäen kirkko on suljettu maaliskuun ensimmäisestä päivästä alkaen vesikaton korjauksen vuoksi. Työn varsinainen kohde on rakennuksen takaosassa oleva tasakatto, tästä huolimatta koko kirkko joudutaan huputtamaan ja alue aitaamaan.

Värikkäässä alttarifreskossa Kristus seisoo keskellä levitetyin käsin,  ympärillä miehiä, naisia ja lapsia,...

Rajamäen kirkon alttarifreskon on tehnyt taiteilija Anna Räsänen vuonna 1956.

Kirkkoa ei voida käyttää remontin aikana. Toiminta siirtyy pääosin Rajamäen Kirkonnurkkaan osoitteessa Patruunantie 1. Messuja vietetään Kirkonnurkan Artturi-salissa sunnuntaisin kello kymmenen. Osa pienryhmistä on hakeutunut muihin tiloihin.

Kirkonnurkan tilat tulevat keväällä olemaan kapasiteettinsa äärirajoilla. Käyttäjiltä toivotaan ymmärtävää ja joustavaa asennetta. Kirkon remontti valmistuu todennäköisesti alkusyksyllä.

Timo Kaisla
Timo Kaisla