Kirkkoneuvoston kokouksessa henkilövalintoja

Kirkkoneuvosto kokoontui kesätauon jälkeen 27.8. ja teki pitkässä kokouksessaan mm. henkilövalintoja.

Lähetyssihteerin virkaan valittiin Jenni Mboup. Hän siirtyy Nurmijärvelle Siilinjärven seurakunnasta Pohjois-Savosta, jossa hän hoitanut vastaavia tehtäviä jo pitkään. Virkaan oli 14 hakijaa.

Klaukkalan kirkkopiiriin sijoitetun diakoniatyöntekijän virkaan valittiin Johanna Tontti. Hän oli Nurmijärvellä töissä jo menneen kesän kesädiakonina.

Lisäksi kirkkoneuvosto päätti mm. esittää kirkkovaltuustolle kirkollisveroprosentin pitämistä ennallaan 1,45 %:ssa, antoi poikkeusluvan hautamuistomerkin koosta poikkeamiseen, julistaa auki yhden suntio-kiinteistötyöntekijän ja yhden keittiötyöntekijän tehtävät sekä edistää Nurmijärven kirkon kastepuuhanketta pyytämällä lausunnot mielestään parhaasta ehdotuksesta Museovirastolta sekä Espoon hiippakunnan tuomiokapitulin kautta Kirkkohallitukselta.

Lisätiedot:
hallintopäällikkö Pekka Tukeva, 040 547 1850, pekka.tukeva@evl.fi