Nuorille tarjolla kesätöitä upeassa miljöössä

Seurakunta tarjoaa nuorille kesätyötä Nurmijärven kirkolla Tiekirkko-oppaana ja Museokahvilan hoitajana. Hakuaikaa on pidennetty 21.3. saakka.

Nurmijärven kirkon museokahvila ja tapuli ovat vanhoja, punamullan värisiä puurakennuksia.

Museokahvila sijaitsee kirkonmäellä vanhassa viljamakasiinissa.

Nurmijärven kirkko toimii kesällä Tiekirkkona. Se on avoinna 5.6.–7.8.2022 klo 10–17 sekä elokuun vielä viikonloppuina klo 10–17. Samaan aikaan kirkonmäellä toimii Museokahvila vanhassa viljamakasiinissa.

Seurakunta hakee yli 17-vuotiaita henkilöitä Tiekirkko-oppaiksi ja kahvilan hoitajiksi. Valinnassa etusijalla ovat nurmijärveläiset nuoret. Myös hygieniapassi katsotaan eduksi.

Vaatimuksina ovat muun muassa kielitaito, itsenäinen työote ja palvelualttius.

Työaika on klo 9.30–17.15 jaksoittain arkisin ja viikonloppuisin, noin kolme vuoroa / viikko. Palkkaus Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti.

Kinnostuitko? Siirry hakuilmoitukseen

2022-03-09 14:11:00.0