Kirkkojen pysäköintialueilla suoritetaan pysäköinninvalvontaa

Klaukkalan kirkon, Nurmijärven kirkon ja seurakuntakeskuksen sekä Rajamäen kirkon pysäköintialueilla on neljän tunnin aikarajoitus pysäköinnille. Aikarajoja ja niiden noudattamista sekä parkkikiekon käyttöä valvotaan säännöllisesti.

Neljän tunnin pysäköintialueen kilpi.

Pysäköintialueille on asetettu neljän tunnin aikarajoitus. Autolla kirkoissa järjestettäviin tapahtumiin saapuvien seurakuntalaisten tulee käyttää parkkikiekkoa, joka asetetaan näkyviin tuulilasin sisäpuolelle.

Valvonnan tarkoituksena on estää pysäköintialueiden lisääntynyt väärinkäyttö ja turvata pysäköintitila niille, jotka asioivat seurakunnan tiloissa. Kirkkojen parkkialueilla on jo pitkään ilmennyt asiatonta pysäköintiä ja suoranaista ajoneuvon säilyttämistä.

Valvontaa suorittaa ParkkiPate Oy, jonka valvojat kirjoittavat väärin pysäköidyille autoille valvontamaksun. Seurakunta ei saa toiminnasta minkäänlaista taloudellista hyötyä.

Wed Apr 20 11:45:00 EEST 2022