Nuorille aikuisille

Nuorten aikuisten toiminta on suunnattu 18 -n. 35-vuotiaille säätyyn tai sukupuoleen katsomatta! Toiminta käynnistyy neljällä tapahtumalla, joissa kerätään lisää toiveita ja ideoita tulevaa varten. Tule mukaan kertomaan, millaista toimintaa sinä haluaisit jatkossa ja tutustumaan muihin nuoriin aikuisiin. Tule sellaisena kuin olet, yksin tai kaverin/kumppanin kanssa! Mahdollisesta lastenhoitomahdollisuudesta tai ilmoittautumispyynnöstä on toiminnan kohdalla kerrottu erikseen.

Kuvassa laituri ja järvi

5.12.2022 klo 17.30-19 Nuorten aikuisten toiminnan startti!

Klaukkalan kirkko, yläkerran nuorisotila (ei ennakkoilmoittautumista)
Tule mukaan kuulemaan nuorten aikuisten toiminnasta ja toimintamahdollisuuksista seurakunnassa! Illassa kakkukahvit ja yhteistä, rentoa jutustelua, jossa mahdollisuus kertoa omista toiveista ja ideoista. Mukana Eeva-Maria Kanerva, Anna-Kaisa Poikkimäki ja Lauri Anttila. Lastenhoito tarjolla. Illassa jaetaan 70 ensimmäiselle ilmaislippu heti tilaisuuden jälkeen alakerran kirkossa klo 19 alkavaan Teemu Roivaisen joulukonserttiin.

20.-22.1.2023 HEHKUTAAN-leiri!

Nuorten aikuisten leiri Satulinnassa, Hirvensalmella!
Miltä kuulostaisi viikonloppu talvisessa Satulinnassa, Vain Elämää -ohjelman maisemissa? Leirin ohjelmassa pohditaan tunteita sekä vietetään la Suurten tunteiden iltaa -mukana yllätysesiintyjä! Tarjolla sauna ja palju, hyvää ruokaa, rentoa yhdessäoloa ja muuta mukavaa ohjelmaa. Tule rohkeasti mukaan viettämään hengähdysviikonloppu arjesta hyvässä seurassa! Mukana Eve, Anna-Kaisa ja Lauri. Hinta 50e. Minimilähtijämäärä 10 hlöä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 9.1.2023.

Ilmoittaudu Hehkutaan-leirille tämän linkin kautta!

Ma 20.3.2023 klo 18 Paneeli-ilta

Klaukkalan kirkossa. Lastenhoito.
Teemana ITSEMYÖTÄTUNTO- yksin ja parisuhteessa. Alustajana perheneuvoja Elina Mäenpää. Musiikkia.

Pe 5.5. Helmiklubi Pappilassa.

Ma 29.5.2023 Nuorten aikuisten saunailta

Sääksin leirikeskuksella klo 17-20

Nuorten aikuisten (17 - n.35 v) saunailta yhteistyössä kunnan alueella nuorten aikuisten toimintaa järjestävien tahojen kanssa (Nurmijärven seurakunta, Nurmijärven nuorisotoimi, Nurmijärven klubitalo). Rantasaunat lämpiää, makkara paistuu ja kesä on aluillaan. Jutellaan, mitä meille kuuluu ja mietitään tulevaa. Kohtaamisen ja jakamisen ilta matalalla kynnyksellä. Saunaa ja uimista varten omat uikkarit, pyyhe ja pesutarpeet mukaan.

Tapahtumaan on tarvittaessa kuljetus. Ennakkoilmoittautuminen kuljetusta ja ruokailua ajatellen tästä. Tapahtumaan saa tulla myös ennakkoilmoittautumista.

Nuorten aikuisten toimintaa luotsaa ja kysymyksiin vastaa: Timo, Anna-Kaisa ja Lauri

johtava nuorisotyönohjaaja, rippikoulu

IG: @nurtsinnuoret

Kappalainen, Kirkonkylän piirikappalainen
Kirstaantie 5-7
01900 Nurmijärvi

Seksuaalineuvoja, seksuaalikasvatus (SSS - Suomen Seksologisen Seuran auktorisoima).

johtava perheneuvoja, perheterapeutti VET, työnohjaaja
Rajamäentie 9 E