Nurmijärven seurakunnan onnistumissuunnitelma

Olethan jo kuullut Nurmijärven seurakunnan Onnistumissuunnitelmasta?  Se on tullut voimaan 1.1.2015 – vaan mistä tarkkaan ottaen on kysymys?

Ennen puhuttiin strategioista, mutta me Nurmijärven seurakunnassa ajattelimme strategian olevan liian kuivakka nimi hienolle seurakunnan menestyksellisen toiminnan suunnitelmalle. Onnistumissuunnitelman uusin versioLinkki avautuu uudessa välilehdessä hyväksyttiin kirkkovaltuustossa joulukuussa 2023.

Siksi olen kiitollinen strategiatyöryhmällemme ja aivan kaikille valmisteluun osallistuneille, että Onnistumissuunnitelma jo nimessään ilmaisee, mistä on kysymys. Me lähdemme oikeasti onnistumaan!

Hienoa, että kirkkovaltuustomme hyväksyi näin raikkaan linjauksen seurakuntamme toiminnan suuntaviivoiksi.  Siksi uskonkin, että tähän yhteiseen suunnitelmaamme on jokaisen helppo tulla mukaan. Että sinullakin on ilo innostua aidosta mahdollisuudesta kaikkien meidän yhdessä rakentaa seurakuntaamme. Meidän kaikkien yhdessä Jumalan siunauksen ja armon varassa.

Lue alta Onnistumissuunnitelmamme ja tule elämään se todeksi!

Ari Tuhkanen
kirkkoherra

Onnistumissuunnitelman Kick off -tilaisuus pidettiin Klaukkalan kirkossa tammikuussa 2015. Tilaisuuden innostajana toimi silloinen Kallion kirkkoherra, nykyinen Helsingin hiippakunnan piispa Teemu Laajasalo (kuvassa keskellä).

Onnistumissuunnitelma

Voit ladata Onnistumissuunnitelman pdf-tiedostona tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Ympäristöohjelma

Nurmijärven seurakunnalla on ympäristödiplomi. Lue lisää seurakunnan ympäristötyöstä.