Tunnista ja vahvista rajojasi - ryhmä Klaukkalan kirkolla keväällä 2024

Rajojen tunnistamisen taito on tärkeää kaikissa suhteissa – suhteessa itseen ja suhteessa toisiin. Hyvinvoivissa suhteissa rajojen kunnioitus on kaiken A ja O.

Rajat luovat turvaa ja mahdollistavat aidon läheisyyden toisen kanssa. Kun rajat ovat kunnossa, pystyt suojaamaan itseäsi rajaloukkauksilta ja manipuloinnilta sekä pystyt paremmin kunnioittamaan toisten rajoja. Kukaan ei ole syntynyt valmiiden rajojen kanssa, ne oppii vähitellen elämällä ja tutustumalla itseensä, tunteisiinsa ja kehollisiin reaktioihinsa paremmin.

Tervetuloa tutkimaan ja vahvistamaan rajojasi vertaistukiryhmään, joka kokoontuu Klaukkalan kirkolla yhteensä 6 kertaa keskiviikko-iltaisin ajalla 20.3.- 24.4. klo 17.00-18.30. Ryhmään otetaan 4-8 osallistujaa ja osallistujat haastatellaan ennen ryhmän alkua. Lisätiedot ja ilmoittautumiset: ryhmänohjaaja, perheneuvoja Elina Mäenpää puh. 044 422 0549 tai elina.maenpaa@evl.fi