Kerhonohjaajat

Tervetuloa kerhonohjaajien omalle sivulle! Täältä löydät tietoa liittyen kerhon ohjaamiseen Nurmijärven seurakunnassa sekä kerhonohjaajille järjestettäviin tapaamisiin ja muihin kokoontumisiin sekä voit ilmoittautua kerhonohjaajakoulutukseen.

Nurmijärven seurakunnassa on kerhoja 7-14-vuotiaille monipuolisesti eri teemoilla laidasta laitaan ja sinä itse voit myös vaikuttaa siihen, millaista kerhoa haluaisit ohjata. Kerhonohjaajakoulutuksesta saat myös todistuksen, eikä siihen osallistuminen sido vielä mihinkään.

Kerhonohjaajat ovat valiojoukko ja tärkeä osa kerhotoimintaa. Samalla kerhonohjaajien runsas määrä mahdollistaa monipuolisen toiminnan. Kerhonohjaajana saat hyvää kokemusta itsenäisestä ryhmän ohjaamisesta. Seurakunnan työntekijä on kuitenkin koko ajan tavoitettavissa ja tarvittaessa apuna.

Kerhonohjaajapäivä tammikuussa 2024!

Järjestämme kerhonohjaajien brunssin sunnuntaina 28.1. klo 10-12 Klaukkalan nuorisotilassa. Tervetuloa mukaan!

Tilaisuudessa syömme yhdessä, juttelemme ajatuksia alkavasta kerhokaudesta ja jaamme kerhoissa tarvittavat välineet!

Kerhonohjaajakoulutus syksy 2024!

Oletko kiinnostunut pitämään kerhoa kouluikäisille? Kerhonohjaajakoulus järjestetään syksyllä 2024. Päivämäärät ilmoitetaan myöhemmin. Kerhonohjaajakoulutukseen ilmoittautuminen ei velvoita aloittamaan kerhon ohjaamista, mutta mahdollistaa sen. Kerhoa pitävien on mahdollista itse ehdottaa, millaista kerhoa haluaisi pitää ja missä. Ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu Olli-Pekalle numeroon 050 3237155.