lapsia seurakunnan päiväkerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa:

• tukea lapsesi kristillisessä kasvatuksessa
  • antaa lapsellesi monipuolisen virikeympäristön ja mahdollisuuden toimia ryhmässä muiden lasten kanssa
  • ehkä kaipaat itsekin tukea vanhempana olemiseen ja yhteyttä muihin perheisiin

Lastenohjaajien työskentelyä ohjaa Vasu kirkossa (evl.fi/vasukirkossa) sekä Nurmijärven varhaiskasvatussuunnitelma.

Seurakunnalla on voimassa oleva ympäristödiplomi, joka pohjautuu Kirkon ympäristödiplomin käsikirjaan. Varhaiskasvatus toteuttaa omassa toiminnassaan ympäristökasvatusta ja kestävää kehitystä.

Käy tykkäämässä Lapset ja perheet - Nurmijärven seurakunta facebook-sivustoa

Löydät meidät myös Instagramista @kirkonkerhossa (varhaiskasvatus/Nurmijärvi srk)

Papilla kädessään Maan korvessa kulkevi -taulu (enkelitaulu) . Lapsi edessä näyttää peukaloa: hyvä juttu.
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, vaan ihana enkeli kotihin vie.

Johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Kirstaantie 5-7