Pelitoiminta

Nurkan pelikerho

Nurkan pelikerho kokoontuu seurakunnan nuorisotila Nurkalla (Patruunantie 1, Rajamäki) perjantaisin klo 17-21. Kaikki rippikouluikäiset ja sitä vanhemmat ovat tervetulleita!

Kerholla pelataan kaikenlaisia pelejä. Pelattavat lautapelit vaihtelevat yleisistä "normaaleista" lautapeleistä hieman monimutkaisempiin lautapeliharrastelijoiden peleihin. Nuorisotilan biljardi ja PS4 ovat myös kerhon käytettävissä. Kerholla pelaillaan myös roolipelejä.

Kerhoa pitää kerhonohjaaja Veeti Länsikunnas ja kerhon toiminnasta vastaa nuorisotyönohjaaja Timo Liimatta.

Kerhon ajankohtaisuutiset irtoaa viikoittain Facebookista. Katso siis alta, mitä kerholla tapahtuu tällä viikolla.

Varhaisnuorten pelikerho Klaukkalan kirkolla

Pelikerho 7-14 -vuotiaille perjantaisin kello 15-16 Klaukkalan kirkolla (Ylitilantie 6).

Kerhossa pääsee tutustumaan erilaisiin peleihin laidasta laitaan. Samalla voi tavata uusia ja vanhoja kerhokavereita.

Ilmoittautumislinkki Klaukkalan pelikerhoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Varhaisnuorten pelikerhosta vastaa nuorisotyön avustaja Emma, kerhonohjaat ja varhaisnuorisotyöntekijät.

JumaLANit

Seurakunta järjestää kaksi kertaa vuodessa Sääksin leirikeskuksella tietokonetapahtuman, eli lan partyt. Tapahtuma kantaa nimeä JumaLANit, tuttavallisesti JLAN. JumaLANeilla pelataan, puuhastellaan tietotekniikan parissa, kilpaillaan tietokonetaiteen eri osa-alueilla ja pelataan hieman lisää. Aikaa käytetään myös syömiseen ja saunomiseen.

Moniin isoihin lanitapahtumaan, kuten vaikka Assemblyyn, verrattuna JLAN on tunnelmalliset elitistilanit. Leirikeskuksen 60 hlö kapasiteetti asettaa toiminnalle rajat, mutta vastapainoksi jokaiselle on sänkypaikka ja keittiö pitää huolen siitä, että täydellä vatsalla on hyvä pelittää. JumaLAN Winterit järjestetään loppiaisviikonloppuna (ilmoittautuminen yleensä marraskuussa) ja JumaLAN Summerit jonakin syyskuun viikonloppuna (ilmoittautuminen yleensä elokuun lopulla). Tapahtuma on avoin kaikille 15 vuotta täyttäneille.

Tapahtuman varsinainen info ja ilmoittautuminen tapahtuu JumaLANien omien verkkosivujen www.jlan.org kautta. Sivuille pääsee tästä linkistä.

Lauta- ja roolipelileiri nuorille aikuisille Sääksissä

Ohjelmistossa on rentoa yhdessäoloa, saunomista, syömistä, hiljentymistä, nuotiomakkaraa sekä paljon aikaa vapaaseen pelaamiseen. Eiköhän mukaan joku pelikonsolikin lähde ja oman tietokoneenkin voi viritellä pelailua varten, mutta mitään suurellista laniverkkoa emme ryhdy näihin kekkereihin pystyttämään. Sitä varten sitten aikanaan on JumaLANit.

Pakkaa siis lautapelivalikoimasi helmet, nopat, roolipelikirjasto, avointa mieltä ja oma peliporukka peräkonttiin ja suuntaa Sääksiin pelailemaan. Leirin ohjelma koostuu pääasiassa vapaasta pelaamisesta, mutta pyrimme pitämään huolta siitä, että kenenkään ei tarvitse jäädä yksin pasianssia pelailemaan.

Leirimaksu 40e. Rahalla saa neljä lämmintä ruokaa, aamupalat, iltapalat ja välipalat, saunaa ja sänkyä.

Leiri on K-18.

Vuoden 2022 nuorten aikuisten pelileiri järjestetään 21.-23.10.2022.

Ilmoittautumislinkki pelileirille. Ilmo auki 9.10. asti.

Pelitoiminnasta vastaa nuorisotyönohjaaja Timo Liimatta.