Kesäkerhot 1.-2.-luokkalaisille 3.-14.6.2024

Kerhoissa on ohjattua ja vapaata toimintaa pienten koululaisten kahdelle ensimmäiselle kesälomaviikolle.

Kerhoissa mm. liikutaan, ulkoillaan, leikitään ja nikkaroidaan sekä tehdään muita kädentaitoja. Rauhoittumis- ja lepohetket lomittuvat toiminnan keskelle. Sisällön painotukset vaihtuvat kerhopisteittäin tilojen edellyttämällä tavalla.

Lapset osallistuvat toiminnan suunnitteluun. Jokaiselle lapselle pyritään löytämään mielekästä toimintaa.

Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat. Kerholaiset on vakuutettu.

Kerhopäivä 6 tuntia klo 9-15:

Kerhoissa tarjotaan lämmin ruoka ja välipala.

Hinta: 70€/viikko, 130€/ kaksi viikkoa, sisarusalennus 50%

- Kirkonkylä, Kuusela, Malakiaksentie 5

- Klaukkalan kirkko, Ylitilantie 6

- Röykkä, Toimela, Männikönaukiontie 4

Lapset piirtävät asvalttiliiduilla asvalttiin kauniina kesäpäivänä.

Kesäkerhojen ilmoittautumisaika on avoinna 14.4.2024 saakka.

Ilmoittautumiskaavake kesäkerhoon

Ohjeita ilmoittautumiseen:

1.) Valitse toimipaikka ja ajankohta. Kesäkerhoihin sitoudutaan viikoksi kerrallaan. Voit valita yhteen ilmoittautumiseen enintään neljä vaihtoehtoa. Valitse ensimmäiseksi mieluisin vaihtoehto. Mikäli haluat ilmoittaa lapsesi kahdelle viikolle voit tehdä sen yhdellä ilmoittautumisella valitsemalla vaihtoehdon 1 ja vaihtoehdon 2 samasta toimipisteestä, mutta eri ajankohdalle.

2.) Täytä kesäkerholaisen tiedot. Tiedot ovat luottamuksellisia. Pakolliset tiedot on merkitty *-merkillä.

3.) Täytä huolellisesti huoltajan tiedot. Lasku lähetetään kesäkerhon jälkeen laskutussähköpostiosoitteeseen verkkomaksulinkkinä. Maksuliikennettä hoitaa Paytrail ja maksuaikaa on 14 vrk. Toisen huoltajan tiedot ovat vapaaehtoiset. Mikäli sinulla ei ole käytössäsi verkkopankkitunnuksia, otathan yhteyttä Lapset ja perheet- toimistoon.

4.) Kun olet täyttänyt kaikki kohdat paina "Lähetä"- painiketta. Ilmoittautumisestasi tulee sähköpostiviesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tieto kerhopaikasta ilmoitetaan sähköpostitse hakuajan päätyttyä (14.4.2024 jälkeen).

Tiedustelut Lapset ja perheet- toimistosta:

Taina Rauhala, toimistosihteeri p. 050 356 4881, taina.rauhala@evl.fi tai

Helena Miettinen, johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja p. 050 383 0393, helena.miettinen@evl.fi.