Varhaisnuorten leirit ja retket

Nurtsin seurakunnan varkkatyö järjestää monipuolisesti leirejä, retkiä ja tapahtumia kouluikäisille ympäri vuoden. Tältä sivulta näet kuluvan kauden tarjonnan. Leireillä on työntekijöiden lisäksi mukana joukko isosia ja vapaaehtoisia. Ilmoittaudu rohkeasti mukaan!

Leireistä lisää yleistä infoa sivun lopussa.

Varhaisnuorten leirit kevät ja tapahtumat 2024

Jokainen lapsi pitää ilmoittaa leirille erikseen. Tämä varmistaa paikkojen täyttymisen oikeassa järjestyksessä. Mikäli lapsia on useampi ja leirin yhteydessä on mainittu sisaralennus, huomioidaan se laskutettaessa. Tästä kannattaa laittaa vielä maininta ilmoittautumisen "lisätietoja" -kenttään.

1-7-luokkalaisten leireillä ikähaarukka on suuri, joten toimintaa toteutetaan leireillä myös pienempiin ikäryhmiin jaettuna.

La 11.5. Äitienpäivätapahtuma

Nurmijärven seurakuntakeskuksella, Kirstaantie 5-7

Tapahtuma on tarkoitettu koko perheille!

Tarjoamme lounaan äitienpäivän kunniaksi koko perheelle! Lounas on tarjolla seurakuntakeskuksen kattamana klo 12-13.30.

13.30-15 ajan varhaisnuorisotyö tarjoaa ohjelmaa niin huoltajille, kuin lapsillekin.

Pe 17.-19.5. Sinä ja minä -leiri Sääksin leirikeskuksessa (1-7lk)

Leirimme nimi on Sinä ja Minä -leiri. Yhteisinä teemoina päivien aikana kulkevat yhdenvertaisuus, erilaisuus sekä empatia- ja tunnetaidot. Harjoittelemme ryhmässä yhteistyötaitoja.

Ilmoittautuminen on auki 19.4.-3.5.

Tästä ilmoittautumaan!

Hinta 20e/per leiriläinen. -50% sisarusalennus.

Leiri pidetään päiväleirinä Sääksin leirikeskuksen remontin vuoksi. Leirikeskuksen keittiö tarjoaa meille päivien aikana ruokailut, ja vessat ovat käytössämme. Lisäksi käytämme lähetyskahvion tilaa leiripuuhissa.

HUOM! Leiri on päiväleiri, missä huoltajat ovat vastuussa leiriläisen kuljetuksista leirille ja takaisin. Suosittelemme siis järjestämään kimppakyytejä!

Ohjelmasta:

Perjantai 17.5. Koko perheiden ohjelmaa!

17-20 Saunat päällä, yhteisiä ulkopelejä (mölkkyä, isosten ohjaamia koko perheen leikkejä/kisoja)

18-19.30 Makkaroiden grillausta, lettujen paistoa

20-20.30 Iltahartaus nuotiopaikalla

Lauantai 18.5. (1-7-luokkalaisten ohjelmaa)

Leiripäivän kesto on klo 10-19.30

Päivä sisältää lounaan klo 12, välipalan klo 15 ja päivällisen klo 17.

Klo 13-15 olemme menossa koko leiriporukan voimin laulamaan ikäihmisille kahteen palvelukotiin kirkonkylälle. Annamme laulut tiedoksi leirikirjeen yhteydessä. Kuljemme kirkonkylälle yhteisellä bussikuljetuksella.

Sunnuntai 19.5. (1-7-luokkalaisten ohjelmaa)

Leiripäivän kesto on klo 10-15

Päivä sisältää lounaan klo 12 ja leiripäivä päättyy välipalaan klo 14.30-15.

Sunnuntaina klo 10-12 leiripäivässä vierailee lähetyssihteeri Saija Lohikoski kertomassa monikulttuurisuudesta ja lähetystyöstä.

KOULUIKÄISTEN KESÄ 2024

Ilmoittautumiset kesän leireille 3.5.-17.5!

Su 2.- Ti 4.6. Säpinää Sääksissä kesäleiri 1-3lk Sääksin leirikeskuksessa

Ilmoittautuminen on auki 3.5.-17.5.

Hinta on 40e/per leiriläinen. Sisaralennus -50%.

Ti 4.- To 6.6. Säpinää Sääksissä kesäleiri 4-7lk Sääksin leirikeskuksessa

Ilmoittautuminen on auki 3.5.-17.5.

Hinta on 40e/per leiriläinen. Sisaralennus -50%.

Linkki ilmoittautumiseen tulee tähän.

Su 9.- La 15.6. Kultaleiri 2010-2014 syntyneille leiriläisille Lapissa Tievatuvalla

Ilmoittautuminen on auki 1.4.-30.4. Leiriin kuuluu ennakkotapaamisia ja lisätietoa löytyy välilehdeltä Kultaleiri.

Hinta on 200e/per leiriläinen. Sisaralennus -25%.

Su 23.- Ke 26.6. Kesäleiri 1-7lk Sääksin leirikeskuksessa

Ilmoittautuminen on auki 3.5.-17.5.

Hinta on 60e/per leiriläinen. Sisaralennus -50%.

Isoseksi tai yöpäivystäjäksi leireille

Olethan yhteydessä Olli-Pekka Ojalaan,  050 3237155, olli-pekka.ojala@evl.fi!

Varhaisnuorten leireistä yleistä:

Älä jää yksin - Tule sinäkin mukaan !

Varhaisnuorten leirit ovat suunnattu 7-14-vuotiaille lapsille.

Ohjelmassa mm:
- kivaa ja mielenkiintoista tekemistä yhdessä toisten kouluikäisten kanssa
- uusia elämyksiä, kokemuksia, tietoja ja taitoja
- uusia kavereita
- mahdollisuus jutusteluun ja yhdessä tekemiseen myös aikuisten kanssa
- juttuja ja pohdintoja elämästä ja uskosta

Varhaisnuorten leirit pidetään pääasiallisesti Sääksin leiri- ja kurssikeskuksessa, Sääksjärventie 144, 05200 Rajamäki

Leirille ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti Nurmijärven seurakunnan nettisivujen kautta.

Maksuvapautusta leirimaksusta voi hakea seurakunnan taloustoimistosta saatavalla lomakkeella (044 4220504 tai anna-liisa.kurikka@evl.fi)

Seurakunta on siirtynyt verkkomaksulaskutukseen. Ilmoittautuneille lähetetään ennen leiriä maksulinkki sähköpostiin. Jos käytössäsi ei ole verkkopankkitunnuksia tai anot maksuvapautusta, ole yhteydessä anna-liisa.kurikka@evl.fi

Leireille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautuneille ja leirille mahtuneille lähetetään sähköinen leirikirje ennen leiriä, josta selviää tarkempi leiriohjelma sekä muut tarvittavat tiedot.

Varhaisnuorisotyön leireistä vastaavat lähtökohtaisesti seurakunnan varhaisnuorisotyönohjaajat Auris Autti ja Olli-Pekka Ojala.

Olet sydämellisesti tervetullut!

Yhteystiedot: