JunnuKlubit

Keskiviikkoisin klo 12-15, Klaukkalan kirkon nuorisotilassa

1-7-luokkalaisten avointa iltapäivätoimintaa Klaukkalan kirkon nuorisotilassa. JunnuKlubiin voi tulla piipahtamaan vain hetkeksi tai oleilemaan koko ajaksi!

Tarjolla on aina välipalaa ja vaihtelevaa ohjelmaa kerrasta riippuen! JunnuKlubi on maksuton ja toimintaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

JunnuKlubi päättyy klo 15.00, jolloin nuorisotilassa jatkuu kerhotoiminta. Kerhoihin saa jäädä vapaasti puuhastelemaan.

klo 15-16 Pelikerho

klo 16-17 Askartelukerho

Saapumisohjeet: Yläparkkipaikalta porteista sisään sisäpihalle. Rappuset ylös ja vasemmalle ovelle! :)

Paikalla ovat Nurmijärven seurakunnan varhaisnuorisotyönohjaajat Auris Autti ja Olli-Pekka Ojala.

Mikäli sinulla herää kysyttävää JunnuKlubista, olethan pienellä kynnyksellä yhteydessä!

Auris Autti, 044 422 0538, auris.autti@evl.fi

Olli-Pekka Ojala, 050 3237155, olli-pekka.ojala@evl.fi