Pääsiäisen perhemessu ja perhetapahtuma

ma 1.4. klo 12.00
Siina & Taikaradionmainoskuva: kaksi miestä ja yksi nainen poseeraa iloisesti.

Klaukkalan kirkko

Pääsiäistapahtuma viimeisimmän vuoden aikana kastetuille sekä muille lapsiperheille. Toisena pääsiäispäivänä ei ole jumalanpalveluksia muissa kirkoissa, kuljetus Klaukkalaan muilta kyliltä!

Aloitamme koko perheen kirkkohetkellä klo 12, jossa mahdollisuus käydä ehtoollisella.
Sen jälkeen on tarjolla keittolounas ja ohjelmaa perheen pienimmille.
Klo 13.30 esiintyy ja laulattaa Siina & Taikaradiotrio!

Tapahtumassa mukana seurakunnan työntekijöistä Ida Vartiala, Tiina Huovila, Satu Ranta, Auris Autti, Kirsi Kalliotähti-Nyabade, Iiris Tornack ja Tanja Vuorinen.

Tähän tapahtumaan on erityisesti kutsuttu viime pääsiäisen jälkeen kastetut lapset perheineen ja heille on lähtenyt myös erillinen kutsu.

Koska muissa Nurmijärven kirkoissa ei järjestetä 2. pääsiäispäivän jumalanpalvelusta, Klaukkalaan pääsee silloin maksuttomalla bussikuljetuksella Rajamäestä ja Kirkonkylästä. Paluukyyti lähtee tapahtuman päätyttyä. Kyytiin ei ole ennakkovarauksia, paikkoja on bussillisen verran.
Bussikuljetuksen aikataulu:
Patruunantie 1 klo 11.00
Kirstaantie 5 11.20
- Klaukkalan kirkko
Bussi lähtee Klaukkalasta klo 14.15 samaa reittiä takaisin.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille